fredag 20. juli 2007

Framme i Mexico City

Etter 48 timer uten en eneste time søvn var vi endelig framme i Mexico by. Etter litt surr på flyplassen tok(23.00). Da var klokken 06.00 norsk tid, og jeg hadde ikke sovet på et par døgn. Den natta gjorde godt etter å ha levd på dobble espresso og kaffe i lang tid. I dag har vi vandret litt rundt i byen og sett mye kult. Fikk bl.a renset sjelen min av en meget religiøs indianer som danset utenfor en katedral. Sol og kokvarmt, helt til det plutselig ble skikkelig troperegn, derfor sitter jeg inne på internettcafe og skriver litt nå. Mexico har vært gøy til nå, og dette gir mersmak. I kveld skal vi på wrestling som er mexicos 2. største sport etter fotball. Mange tusen mexicanere og kjempeliv. Absolutt ikke noe for turister sa guiden, derfor skal vi dit. Skal vi lære om kultur, eller skal vi lære om kultur? 150 pesos for transport, kampbillett, drikke og litt mat. Som hun sa "dere får gratis tequilla, og for dere som ikke drikker kan ta et par øl." Liker holdningen. Gleder meg til å se wrestling, så kommer jeg med en oppdatering om et par dager.

1 kommentar:

cathrine sa...

me vil c bilder shalalalala!! =D